Bir tarafta ilerleyen maddelerde Müşteri olarak anılacak olan gerçek ve/veya tüzel kişi ve bir tarafta ilerleyen maddelerde Eymir Otel olarak anılacak olan adres {Eymir Mah 892.Cadde No:11 Gölbaşı/Ankara}; ilerleyen maddelerde Taraflar olarak anılacak olan bu taraflar; işbu sözleşmenin resmi bir teklif olduğunu, ücretli konaklama hizmetinin sunulması için tüm şartları içerdiğini, aşağıda belirtilen tüm şartların taraflar için bağlayıcı (kati) olduğunu, https://eymirotel.com.tr/ internet sayfasında yer aldığını, müşteri tarafından değiştirilmeyeceğini göz önünde bulundurarak, işbu sözleşmeyi aşağıdakiler çerçevesinde akdetmiş bulunmaktadırlar:
1.SÖZLEŞME KONUSU
1.1. İşbu sözleşme uyarınca Eymir Otel, Müşterinin talebi üzerine Eymir Otel'de konaklama hizmetini sunmakla yükümlüdür (ilerde ‘Hizmet’ olarak anılacak).
Bir tarafta ilerleyen maddelerde Müşteri olarak anılacak olan gerçek ve/veya tüzel kişi ve bir tarafta ilerleyen maddelerde Eymir Otel olarak anılacak olan adres {Eymir Mah 892.Cadde No:11 Gölbaşı/Ankara}; ilerleyen maddelerde Taraflar olarak anılacak olan bu taraflar; işbu sözleşmenin resmi bir teklif olduğunu, ücretli konaklama hizmetinin sunulması için tüm şartları içerdiğini, aşağıda belirtilen tüm şartların taraflar için bağlayıcı (kati) olduğunu, https://eymirotel.com.tr/ internet sayfasında yer aldığını, müşteri tarafından değiştirilmeyeceğini göz önünde bulundurarak, işbu sözleşmeyi aşağıdakiler çerçevesinde akdetmiş bulunmaktadırlar:
SÖZLEŞME KONUSU
1.1. İşbu sözleşme uyarınca Eymir Otel, Müşterinin talebi üzerine Eymir Otel'de konaklama hizmetini sunmakla yükümlüdür (ilerde ‘Hizmet’ olarak anılacak).
1.2. İşbu sözleşmenin imzalanmasıyla birlikte Müşteri; Eymir Otel'in konaklama kuralları, rezervasyon kuralları ve tarifeleri hakkında bilgilendirildiğini teyit edecektir.
1.3. İşbu sözleşme akdedildiği andan itibaren Eymir Otel, Müşterinin talebini teyit edecektir.
2. KONAKLAMA REZERVASYONUNUN ŞEKLİ
2.1. {0312 484 82 80 / 0533 793 49 12} numaralı rezervasyon hattını arayarak veya https://eymirotel.com.tr/ internet sayfasındaki rezervasyon formunun doldurulması yoluyla gerçekleştirilebilir.
2.2. Müşteri talebini fesih etmek veya herhangi bir değişiklik yapmak istediği durumda {0312 484 82 80 / 0533 793 49 12} telefon numarasından Eymir Otel'in Rezervasyon Ofisine başvurabilir veya e-mail adresine e-mail göndererek değişiklik yapılmak istenen tarihi belirterek değişiklik talebinde bulunabilir.
2.3. Müşteri talebini fesih etmek ve ücretinin kesinti sonrası geri kalan tutarını almak ister ise; rezervasyonunu en geç konaklama tarihinden 15 gün önce iptal etmek zorundadır. (Madde 4.1)
2.4. Müşterinin, rezervasyonunda değişiklik yapma talebini Eymir Otel'in hizmet sunma tarihinden en geç 15 gün önce Eymir Otel'e iletmesi gerekmektedir. İptal edilmesi durumunda ödenen ücretin %50 si müşteriye iade edilir. Rezervasyon tarihine 15 günden daha az bir süre kalmış ise ücret iadesi yapılmaz. (Madde 2.5)
2.5. Rezervasyon değişikliği (kişi sayısı, oda tipi) değişiklik, talep edildiği günün şartlarına uygun kota fiyatlarından yapılacaktır.
2.6. İşbu sözleşme ile Müşteri, kayıt sırasında özel indirimin uygulandığı dönemdeki rezervasyonda herhangi bir sebepten dolayı değişiklik yaptığı/yapmak istediği takdirde rezervasyonun, söz konusu rezervasyon değişiklik talebinin teyit edildiği tarih sırasında uygulanan fiyatları göz önünde bulundurarak yapılacağını kabul, beyan ve taahhüt eder.
2.7. Çocuklar için indirim ebeveynleriyle aynı odada kalmaları halinde uygulanacaktır. Rezervasyon kaydı sırasında, Müşteri tarafından bildirilen çocuğun yaşı dikkate alınacaktır. Çocuğun yaşının Rezervasyon kaydı sırasında yetkili şahıs tarafından talep edildiği kimlikte belirtilen yaştan farklı olduğu tespit edildiği halde rezervasyonda gereken değişiklikler yapılıp bundan doğacak ücret farkını Müşteri karşılayacaktır.
3.ÖDEME ŞEKLİ
3.1. Müşteri, Online rezervasyon sistemi aracığıyla kredi kartıyla yapılan ödemeler sırasında kendi kredi kartı bilgilerini sisteme girecektir.
3.2. Müşteri rezervasyon ödemesini kredi kartı ile tek çekim veya anlaşmalı bankaların uyguladığı taksit seçeneklerine göre yapabilecektir. Müşteri taksitli ödemeyi seçmesi durumunda Taksit seçeneklerinde oluşan vade farkını peşinen kabul etmiş sayılır.
3.3. Eymir Otel, kredi kartı bilgilerinin ve bilgilerin sunulduğu sistemin, bilgilerin herhangi durumda ve herhangi şekilde görünmesini veya kopyalanmasını engelleyen özel bir güvenlik sisteminin koruması altında olduğunu kabul ve beyan eder. Eymir Otel, aynı zamanda, zarar verici programlar ve Müşterinin bilgisayarından kaynaklanan buna benzer program sistemleri ve müşterinin dikkatsizliği sebebiyle, bilgi, belge ve sırların üçüncü şahıslar tarafından öğrenilmesi dolayısı ile meydana gelen zararı karşılamayacak ve bundan hiçbir şekilde sorumlu tutulmayacaktır.
3.4. Müşteri, Eymir Otel'e giriş sırasında Eymir Otel elemanına; online rezervasyon kaydı yaparken ödeme için kullandığı kredi kartını ibraz edecektir. Müşterinin, bu sorumlulukları yerine getirmemesinden meydana gelecek olan zararlardan / hasarlardan dolayı sorumluluk müşteriye ait olacaktır.
3.5. Müşteri faturayı Eymir Otel'den teslim alacaktır.
4.ÖDEMENİN İADE ŞEKLİ
4.1. Rezervasyon iptal talebi tahmin edilen giriş tarihinden 15 gün ve daha uzun süre kala iptal edilmesi durumunda, tahsil edilen toplam konaklama tutarının % 50’ i kesilerek kalan tutarın tamamı misafirin ödeme yaptığı banka hesabına veya kartına iade edilir. Rezervasyon fesih talebi tahmin edilen giriş tarihinden 15 gün veya daha az bir süreden erken bir tarihte iptal edildiği durumunda misafirden alınan konaklama ücretinin geri iadesi mümkün olmayacak; tutarın tamamına no Show uygulanacaktır.
4.2. Rezervasyon kaydı sırasında, kredi kartıyla yapılan ödemelerde geri ödeme, ödemenin yapıldığı kredi kartına geri yatırma işlemi yapmak suretiyle yada Müşterinin ibraz edeceği banka hesabına EFT/Havale yöntemi ile yapılacaktır.
4.3 Rezervasyon iptalinde mücbir sebepler; doğal afetler ,terör, kalkışma hareketi ve belgelenebilen ölüm (1.ve 2. derecede yakınlar), kaza ve hastalık(tam teşekküllü hastane raporu)gibi durumlarda Eymir Otel misafire No Show uygulamaz, yatırılan ücretin tamamı iade edilir.
4.4 Kredi kartı ile yapılan ödemelerde işlem ücreti ve komisyon kesildikten sonra kalan tutar iade edilecektir.
5.KONAKLAMA ŞEKLİ
5.1. Giriş sırasında Müşterinin yaşı ve kimliği kontrol edilecektir. Müşterinin yanlış bilgi vermesinden dolayı yapılan harcamaları Müşteri karşılayacaktır.
5.2. Müşteri, Eymir Otel'e vardığı saat kaç olursa olsun, Eymir Otel'e giriş günü en erken saat 14.30 itibari ile odaya yerleşeceğini ve Eymir Otel'den çıkacağı saat kaç olursa olsun en geç saat 12.00’de odadan çıkış yapacağını, odadan çıkış yaptıktan sonra kendisine verilecek ek hizmetin bedelini ödeyeceğini kabul edecektir.
5.3. Rezervasyon kayıt esnasında konaklama ücretinin tamamı alınacaktır.
5.4. Evcil hayvanlar Eymir Otel tarafından kabul edilmeyecektir.
5.5. Müşterinin Eymir Otel'e yerleştikten sonra Eymir Otel'in konaklama taahhütlerini yerine getirmemesi dışında bir sebepten dolayı hizmetten vazgeçmesi durumunda yapılan ödeme geri iade edilmeyecektir.
6. TARAFLARIN SORUMLULUĞU
6.1. Müşteriye kalitesiz hizmet sunulduğu durumda müşteri, şikâyetini yazılı şekilde konakladığı esnada Eymir Otel temsilcisine bildirecektir. Aksi takdirde Eymir Otel tarafından sunulan hizmet kusursuz ve zamanında sunulmuş sayılacaktır.
6.2. Müşterinin, sözleşmenin herhangi bir maddesini ihlal etmesi durumunda Müşteri, yapmış olduğu ihlal sonucu Eymir Otel'in uğradığı her türlü zararı karşılamayı kabul ve taahhüt eder.
6.3. Misafir, Eymir Otel düzenini bozacak hal ve tavırlarda bulunması halinde, Eymir Otel misafirin ücret iadesi yapılmadan Eymir Otel'i terk etmesini isteme hakkına sahiptir.
6.4. Tesiste konaklayan misafirlerimizin dışarıdan gelen ziyaretçileri yönetim kurulunun almış aldığı karara istinaden tesise alınmayacaktır. Konaklayan misafirin onayı olması halinde gelen ziyaretçi için günü birlik kullanım koşulları ücretli olarak uygulanır.
6.5. Bayanlar (women) bölümüne fotoğraf makinesi, kameralı telefon, fotoğraf veya video çekme özelliği bulunan elektronik cihazlar ile giriş yasaktır. Bu şartlara uymayan misafirler hakkında yasal işlem başlatılacaktır.
7. DİĞER HÜKÜMLER
7.1. Olumsuz hava şartları, grev-lokavt, terör, askeri harekât, sel, yangın vs. Bu tür durumların meydana gelmesi durumunda Eymir Otel, hizmet vermeye devam etmeyebilir. Bu durumda rezervasyonu olup ödeme yapmış olan misafirlere ödemeleri iade edilir.
7.2. Eymir Otel, bayram veya yeni yıl vb. diğer bayram programları dolayısı ile Eymir Otel'e gelecek sanatçıyı Eymir Otel'e bağlı olmayan sebeplerden dolayı değiştirme hakkını saklı tutar. (sanatçının hastalığı, mücbir sebepler vs.).
7.3. İşbu sözleşme uyarınca doğacak ihtilafların çözülmesi gerektiğinde yetkili mahkeme Rize Merkez mahkemeleridir.